اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۵۰۴۴۱
مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا – ازبکستان

عسگری: باید طلا می گرفتم؛ در مسابقات آتی جبران می‌کنم

عسگری: باید طلا می گرفتم؛ در مسابقات آتی جبران می‌کنم
ملی‌پوش نوجوان دسته 94 کیلوگرم پس از کسب مدال نقره آسیا گفت: اگر وزنه آخر خود در حرکت دوضرب را بالای سر می بردم به مدال طلا دست پیدا می‌کردم.
۲۱:۴۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
وانانیوز|

 امیررضا عسگری دون پس از کسب مدال نقره جوانان آسیا در خصوص رقابت دسته 94 کیلوگرم رده سنی نوجوانان اظهار داشت: در حرکت یکضرب مدال طلا گرفتم، اما در دوضرب نتوانستم وزنه آخر را مهار کنم و با اختلاف یک کیلوگرم نسبت به حریفم به مدال نقره رسیدم.

وی ادامه داد: سال قبل در نپال هم مدال نقره گرفته بودم، امسال هدفم طلا بود. سطح این دوره از رقابت‌ها در ازبکستان خیلی بالاتر از سال پیش بود و قول می‌دهم در مسابقات آتی برای وزنه‌برداری ایران مقام خوب و مدال ارزشمندی را به ارمغان بیاورم.

عسگری در پایان تاکید کرد: 5 ماه دیگر بازی‌های المپیک نوجوانان در آرژانتین برگزار می‌شود و سعی می‌کنم با انتخاب در بین نفرات اعزامی به المپیک نوجوانان، بهترین وزنه‌ها را در آنجا به ثبت برسانم.

* معتمدی: سطح مسابقات در این دوره خیلی بالا بود

رسول معتمدی بعد از کسب 2 مدال نقره دوضرب و مجموع و یک نشان برنز حرکت یکضرب قهرمانی آسیا گفت: سطح مسابقات در این دوره خیلی بالا بود و حریفان خوبی از ازبکستان، تایپه و قطر داشتیم. بالاخره اردوهای شبانه‌روزی و تمرینات چند ماهه جواب داد و با کمک مربیان تیم ملی جوانان توانستم به مدال نقره آسیا دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: از مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری به خصوص علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تشکر می‌کنم که از تیم‌های ملی وزنه‌برداری به ویژه تیم‌های پایه‌ای کشورمان حمایت می‌کنند تا نفرات با قدرت بالا به مسابقات اعزام شوند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین